Direktlänk till inlägg 10 augusti 2010

Bloggen om de billigaste webbhotellen i Sverige.

Av Aurix Larson - 10 augusti 2010 14:53

Jag älskar IT, speciell fokusering på hosting, nätverk, servrar och därmed webbhotell. Här kommer jag med hjälp av min egna erfarenhet lista de mest prisvärda och billigaste webbhotellen som håller en viss kvalité.


Jag kommer inte att försöka lura på er någon bullshit, utan det är bara vanliga länkar med min personliga åsikt gällande respektive webbhotell. Alla webbhotell har nackdelar och fördelar, det gäller att hitta dem som är mest lämpliga för din webbplats till det bästa priset och med mest fördelar. Svårare än så behöver inte formulan vara för att hitta det perfekta webbhotell. Alla som köper webbhotell brukar oftast ha kollat igenom recensioner av olika webbhotell innan de köper. På de flesta sidorna är det mycket bluff och man vill bara tjäna pengar. Här kommer jag ge min absoluta ärliga åsikt om varje webbhotell.


Recensioner av billiga webbhotell kommer snart. De jag rekommenderar är One.com, City Network och Crystone, oavsett kunskap.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aurix Larson - 24 oktober 2011 22:46

Du måste ha ett antivirus dvs ett program som motverkar virus (antivirusprogram). Här ska jag berätta varför det är viktigt med antivirus. För 10 år sedan fanns inte virus på samma sätt som idag. Det fanns inte så mycket att vinna. Men idag är det en...

Av Aurix Larson - 14 april 2011 12:29

Att leta webbhotell kan ibland förknippas med att leta efter en nål i en höstack. Det är en djungel av olika webbhotell och alla lovar att de erbjuder bästa tjänsterna.Det lättaste när man letar efter webbhotell är inte att gå efter det största, utan...

Av Aurix Larson - 20 februari 2011 20:01

I detta inlägg vill jag bara tipsa om ett par av mina projekt som jag håller på med. Inga storsatsningar direkt men vill ändå länka av mig lite. :)   Ledarskap & Chefskap I höstas köpte jag domänen chefskap.se. Tyckte det var ett helt OK domänn...

Av Aurix Larson - 11 oktober 2010 02:33

Klantade mig otroligt precis när jag höll på att ändra om lite DNS inställningar på webbhotellet Binero. De har en ganska komplex kontrollpanel. Ett antal timmars arbete försvunnet... sånt är så jävla trist. Jag majlade dem och förklarade och frå...

Av Aurix Larson - 9 september 2010 05:49

Idag så insåg jag att datorn var riktigt seg och efter en stunds funderande så insåg jag att det förmodligen var ett virus som orsakade detta. Därför ville jag tanka hem ett gratis virusprogram lite snabbt för att ta bort viruset och sedan fortsätta ...

Ovido - Quiz & Flashcards